Daily Archives: 19.10.2018

Ուզում եմ, որ Երևանը…

Ես ուզում եմ, որ Երևանը մաքուր լինի: Ես ուզում եմ, որ Երևանը լինի թանգարանների քաղաք: Ես ուզում եմ, որ Երևանում շատ հետաքրքիր լինի: Ես ուզում եմ, որ Երևանում շատ խաղահրապարակներ լինեն: Ես ուզում եմ ամեն օր ուրախ դեմքեր տեսնեմ Երևանում: … Շարունակել կարդալ

Հրատարակված՝ 2018-2019 ուստարի, Սամվել Մանուկյան, Սամվել Արզումանյան, Սոֆի Մարգարյան, Վահագն Գրիգորյան, Վաչե Հակոբյան, Ալեն Առուշանյան, Ալեքսանդր Ավանեսյան, Արեգ Հաջյան, Արեն Ղազարյան, Արմեն Հարությունյան, Արսեն Խաչատրյան, Գարիկ Թովմասյան, Դավիթ Թադևոսյան, Երևան 2800, Էմիլ Մկրտչյան, Իգոր Մկրտչյան, Խաչիկ Հովհաննիսյան-ում | Թողնել մեկնաբանություն

Ընթերցողական ֆլեշմոբ

Նպատակը՝  հոկտեմբեր ամսվա նախագծերի՝ Կոմիտասյան օրեր, Երևան 2800 ամփոփում, տարածում, խրախուսում: Հոկտեմբերի 23, ժամը՝ 9:30- 12:30

Հրատարակված՝ Без рубрики-ում | Թողնել մեկնաբանություն

Աշնանային ընթերցումներ

Կարդում է Գարիկ Թովմասյանը:

Հրատարակված՝ Без рубрики, Մարի Աղաբեկյան, Ռադիո-ում | Թողնել մեկնաբանություն