Daily Archives: 09.09.2018

Ուսումնական ամառ

Սամվել Արզումանյան   Ես ամռանը գնացել եմ Սև ծով: Այնտեղ շատ լողանում էի: Տիրում կրակել եմ և շահել եմ խաղալիքներ: Գնացել եմ կրկես և այնտեղ տեսել եմ մեծ ուղտեր: Ծովափին ձի եմ վարել և ֆուտբոլ խաղացել: Քանի որ ավազը բուժիչ … Շարունակել կարդալ

Հրատարակված՝ 2018-2019 ուստարի, Ուսումնական ամառ, Սամվել Արզումանյան-ում | Թողնել մեկնաբանություն

Ուսումնական ամառ

Ալեքսանդր Ավանեսյան   Ես ամռանը Ջերմուկում մասնակցել եմ շախմատի մրցմանը։ Երբ ես հաղթում էի մայրիկս մեզ տանում էր պիցցա ուտելու։  Ազատ ժամանակ ես ընկերոջս հետ ֆուտբոլ էի խաղում։ Ես շատ եմ սիրում  Ջերմուկը։

Հրատարակված՝ 2018-2019 ուստարի, Ուսումնական ամառ, Ալեքսանդր Ավանեսյան-ում | Թողնել մեկնաբանություն

Ուսումնական ամառ

Արեն Ղազարյան   Այս ամառ   իմ    ամենահետաքրքիր  ճամփորդությունը  հայրիկիս    գյուղ   այցելութույնն   էր`Տավուշի  մարզ, գ.Վերին  Ծաղկավան: Ես  տեսել  եմ   կրիա, սկյուռ: Գնացել  եմ  ուխտի Սուրբ  Գևորգի  մատուռ,  բարձունք  եմ   հաղթահարել: Բերքահավաքի  եմ  մասնակցել, խնձոր եմ քաղել,  մոշ եմ հավաքել անտառում: Սիրում … Շարունակել կարդալ

Հրատարակված՝ 2018-2019 ուստարի, Ուսումնական ամառ, Արեն Ղազարյան-ում | Թողնել մեկնաբանություն

Ուսումնական ամառ

Ամառը  շատ շոգ էր, բայց ես այն անցկացրել  եմ  մեր  ամառանոցում։ Ես ոզնի եմ բռնել փշոտ  մոշի թփերի  տակից ,ոզին էլ էր փշոտ։ Չառլի պուդել  շունը 4 ձագ էր ունեցել և ես խաղում  էի  նրանց հետ։ Այգում շատ մրգեր կար, հատկապես խաղող։ Այնտեղ շատ լավ էր, բայց ես ամեն օր հաշվում … Շարունակել կարդալ

Հրատարակված՝ 2018-2019 ուստարի, Ուսումնական ամառ, Ալեն Առուշանյան-ում | Թողնել մեկնաբանություն

Ուսումնական ամառ

Վահագն Գրիգորյան   Ես ամռանը անգլերեն եմ պարապել: Հուլիսին եղբորս ծնունդն ենք նշել տղաներով: Աղվերան  եմ գնացել, լողավազանում եմ լողացել: Գառնու տաճարն ու Գեղարդի եկեղեցին եմ այցելել:  Ամբերդի ամրոցում եմ եղել: Բակում լիքը խաղացել եմ և հեծանիվ եմ քշել: Բայց շատ կուզեի … Շարունակել կարդալ

Հրատարակված՝ 2018-2019 ուստարի, Ուսումնական ամառ, Վահագն Գրիգորյան-ում | Թողնել մեկնաբանություն