Daily Archives: 23.09.2018

Պատրաստվում ենք ճամփորդության

Հրատարակված՝ 2018-2019 ուստարի, Ճամփորդություն, Մարի Աղաբեկյան-ում | Թողնել մեկնաբանություն

Պատրաստվում ենք ճամփորդության

Հրատարակված՝ 2018-2019 ուստարի, Ճամփորդություն, Գարիկ Թովմասյան-ում | Թողնել մեկնաբանություն

24.09 — 28.09. աշխատանքային նախագիծ

Սեպտեմբերի 24, երկուշաբթի 8.00-8.45` ուսումնական երթ դեպի կրթահամալիր միասնական, անհատական երթուղիներով 9.00-9.15` առավոտյան ընդհանուր պարապմունք 9.20 — 10.05`մաթեմատիկա-Եռանիշ թվեր 10:10 — 10:55՝ մայրենի լեզու-Շաշ հյուրը (հայ ժողովրդական հեքիաթ)

Հրատարակված՝ 2018-2019 ուստարի, Անհատական աշխատաժամանակ-ում | Թողնել մեկնաբանություն

Մաքրում ենք մեր միջավայրը

Հրատարակված՝ 2018-2019 ուստարի, Բնագիտական փորձեր-ում | Թողնել մեկնաբանություն

Ես

Ես Գարիկ Թովմասյանն եմ: Ես շագանակագույն աչքեր ունեմ: Ես միջահասակ եմ: Իմ մաշկի գույնը սպիտակ է: Ես սիրում եմ խաղալ`հատկապես ֆուտբոլ: Ես չեմ սիրում Աշոտին: Չեմ սիրում ծույլ լինել: Ես սիրում եմ պիցցա: Ես չեմ սիրում, երբ իմ վրա բարկանում … Շարունակել կարդալ

Հրատարակված՝ Без рубрики, Մարի Աղաբեկյան, Մարկ Սարգսյան, Սամվել Մանուկյան, Սամվել Արզումանյան, Սոֆի Մարգարյան, Վահագն Գրիգորյան, Վաչե Հակոբյան, Տեխնոլոգիա, Ալեն Ուդումյան, Ալեն Առուշանյան, Ալեքսանդր Ավանեսյան, Արեն Ղազարյան, Արմեն Հարությունյան, Արսեն Խաչատրյան, Գարիկ Թովմասյան, Դավիթ Թադևոսյան, Էմիլ Մկրտչյան, Իգոր Մկրտչյան, Խաչիկ Հովհաննիսյան-ում | Թողնել մեկնաբանություն